جایگاه علمی و حقوقی وکیل و خدمات الکترونیک قضایی در سند تحول قضایی

ارائه نظر و ایده ، در خصوص خدمات الکترونیک قضایی

جایگاه علمی و حقوقی وکیل و خدمات الکترونیک قضایی در سند تحول قضایی

ارائه نظر و ایده ، در خصوص خدمات الکترونیک قضایی

تغییرات مستمر بر روی سامانه های خدمات الکترونیک قضایی

 با سلام خدمت وکلای فرهیخته 


نظر به گسترش روزافزون موضوع خدمات الکترونیک قضایی و افزایش اختیارات کاربری وکیل و تغییرات مستمر  بر روی سامانه های  خدمات الکترونیک قضایی (سخا) ، در این گروه در خصوص موضوعات خدمات الکترونیک قضایی و تغییرات سامانه اطلاع رسانی صورت می گیرد و  همچنین وکلای محترم فرهیخته می توانند  تجربیات خود را  جهت استفاده سایر همکاران  در گروه به اشتراک گذاشته و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد . 
اینجانب حسب تجربیات حاصله در دوران وکالت از سال ۱۳۸۳ و فعالیت در زمینه خدمات الکترونیک قضایی از سال ۱۳۹۶ ، ایجاد دسترسی  و ساماندهی کارتابل وکلای دادگستری توسط مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضائیه  ، برای مدیریت پرونده های محوله به وکیل را بسیار  عالی و قابل تحسین دانسته و لیکن  آنچه مورد خواسته وکلا می باشد ، ایجاد دسترسی های تکمیلی و اطلاع رسانی های لازم در کارتابل خدمات قضایی وکیل می باشد .
بنابراین  با تکیه بر خرد جمعی وکلای فرهیخته  سعی بر این  داریم که  نقطه نظرات وکلا  در خصوص گسترش دسترسی   تکمیل کاربری وکیل ، در کادر قوانین و مقررات الکترونیکی تحصیل و انعکاس نظرات به درستی به مراجع مربوط صورت پذیرد.
در همین راستا  اقدامات و پیام‌های  اشتراک گذاشته شده در گروه پیرامون موضوعات الکترونیک قضایی و سامانه های مربوط و چگونگی طرح دعاوی در بستر سامانه های قضایی خواهد بود .
با تشکر  نام آوری  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد